+420 222 539 539
Po - Pá: 8 – 22 hod., So - Ne: 9 – 22 hod

Hotel Nový Dům Recenze

Hodnocení hotelu

89%
Velmi dobré

dle 69 recenzí

  • Personál

    90%
  • Čistota

    92%
  • Vybavení

    87%
  • Pohodlí

    86%
  • Poměr cena/kvalita

    87%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • rodina s malými dětmi
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

dospělý pár, 24.11.2016

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Procedury Přístup pracovníků Strava

  • Kvalita postelí

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Karel Moravec

jednotlivec, 12.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
32 %
  • Hezké okolí, krajina a památky.

  • Nevhodné ubytování - nevyhovující sprcha, nízká lůžka a tvrdé, nepřizpůsobivé matrace / naprosto nevhodné pro klienty s nemocnou páteří a klouby/. Špinavé osušky a špína na dlažbě koupelny. Mezi klienty u uhličitých a vířivých koupelích nebyly řádně umyty vany,chybí asistence při vlezu a výlezu z vany,nikde není zvonek/pro případ nouze/.V Novém Domě se čeká na vířivou koupel na lavici,kde leží špinavé prádlo. U uhličitých koupelí chybí plachta,která omezuje vdechování plynu. Jídlo/bufet/ je teplé pouze při otevření jídelny,kdo se opozdí,dostane pouze studené a nevyhovující/omáčka bez masa apod. Čistota ubrusů katastrofická,při příjezdu/sobota/ byly velmi znečištěné,dokonce z obou stran-byly položené rubem nahoru.Vyměněny byly až po stížnosti ve středu.

Personál
4
Služby
4
Čistota
2
Komfort
3
Cena/kvalita
3

Milan Armstark

jednotlivec, 7.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
46 %
  • Přístup personálu, často neochota, neinformovanost např. do kdy je vydávána večeře a po této době bez možnosti. Zmatky s ubytováním, tvrdý chléb na sobotní snídani. V 18.00 hod už bez výběru večeře. U večeře malý výběr nápojů.

Personál
5
Služby
3
Čistota
7
Komfort
5
Cena/kvalita
3

Vlasta Kelbichová

dospělý pár, 5.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
9
Komfort
6
Cena/kvalita
6

Zdeňka Maroušková

jednotlivec, 4.11.2016

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
84 %
  • -Ubytování --Park a okolí -Jednání personálu hotelu -Bufetová strava do určité míry

  • -Jídelna umístěná mimo hotel -Při objednávce mi byl nabídnut pokoj v 8. patře,kam nevede inzerovaný výtah.Nedorozumění se podařilo vyřešit po -telefonickém hovoru. -Pevná sprcha na pokoji. -Žádné dětské hřiště jsem neviděla

Personál
9
Služby
8
Čistota
10
Komfort
7
Cena/kvalita
8

Jaroslava Šupalkova

jednotlivec, 31.10.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Příjemné prostředí, milý personál .

  • Malo volnocasovych aktivit jako např. divadlo, koncert

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Hana Šošková

skupina přátel, 23.10.2016

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
8

Josef Zvánovec

dospělý pár, 22.10.2016

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Nutno docházet na stravu a procedury mimo hotel. Procedury nebyly sladěny pro manželský pár.

Personál
7
Služby
6
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
5

Patrik Kraus

dospělý pár, 9.10.2016

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
9
Čistota
7
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Daniela Lévová

jednotlivec, 20.9.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %
  • krásná příroda nádherné počasí

  • kvalita úklidu na pokoji

Personál
10
Služby
10
Čistota
7
Komfort
9
Cena/kvalita
8

Milolš Stádník

jednotlivec, 28.8.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Stanislav Pokorný ing.

jednotlivec, 27.8.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Vzorně udržovaný lázeňský park a lázeňské centrum. Milý a ochotný personál.

Personál
8
Služby
9
Čistota
9
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 21.8.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %

(bez textového hodnocení)

Personál
5
Služby
6
Čistota
7
Komfort
6
Cena/kvalita
7

Alena Tichá

jednotlivec, 15.8.2016

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Líbilo se mi atmosfera mezi lidmi,ta slušnost jak se lidi zdraví při setkání,někteří se zastaví popovídat,prostě lidé se k sobě chovali moc hezky a to v normálním běhu života člověk se s tí nesetkává a to je smutné.Bylo mi u Vás dobře.Děkuji

  • musím se také vyjádřit k jedné příhodě.Šla jsem na výlet podívat se na Obří sud.nahoru nebyly žádné ukazatele a když jsem viděla lidi vcházet brankou do prostoru u Obřího sudu taky jsem vešla.Přišel pes očuchal mě a nic.A pak se na mě vyřítil chlap.Nevěděla jsem že ještě nemají otevřeno.Chlap byl hnusný a sprostě se ke mě choval.A nějaká úcta ke starší ženské je mi 70roků to asi ten pán neznal.No nic taková je doba

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
9

Marie Krišková

jednotlivec, 11.8.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Alena Srbová

jednotlivec, 21.7.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
98 %
  • Vše bylo v naprostém pořádku. Děkuji za Vaše služby a doporučím známým.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
9

Anonym

jednotlivec, 19.7.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
74 %
  • Příroda je opravdu nádherná. A nádherná architektura, samozřejmě, pokud byla už opravená, nebo udržovaná. A lidé v Hejnicích, Novém Městě , ve Frýdlantu a dalších místech celého výběžku byli pyšní na své okolí, a rádi mi vyprávěli, co kde najdu, co si ještě mohu prohlédnout. Rovněž i zdravotnický, stravovací personál se všichni snažili, aby jsme mohli být spokojeni. Strava bohatá a pestrá.

  • Nezájem recepce poskytovat informace o pamětihodnostech v okolí. Na moji otázku při příjezdu: "co je zde krásného? " - no, no příroda.

Personál
8
Služby
8
Čistota
7
Komfort
7
Cena/kvalita
7

Jindra Sodomková

jednotlivec, 4.7.2016

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Eva Hampejsová

dospělý pár, 29.6.2016

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
90 %
  • lázeňské služby ubytování strava ochota personálu dostupná vzdálenost z bydliště

  • cena parkování u hotelu

Personál
0
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Milada Maňasová

skupina přátel, 19.5.2016

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 5.5.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %
  • stravování mimo hotel, slabá úroveň snídaně-absence teplých uzenin, jako pečivo pouze chleba, rohlíky nikdo po 8 hodině již nedoplnil.

Personál
8
Služby
6
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
6
WEB UKLADÁ COOKIES

Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním cookies na Váš počítač.