+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Spa Resort Libverda - Hotel Nový Dům Recenze

Hodnocení hotelu

90%
Perfektní

dle 872 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    93%
  • Čistota

    94%
  • Vybavení

    91%
  • Pohodlí

    86%
  • Poměr cena/kvalita

    87%
Zobrazit recenze, které napsal:
Seřadit od:
Zobrazit:

Jiří Lautner

dospělý pár, 8.10.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Byli jsme s manželkou v Libverdě již pětkrát. Standardně je zde vysoká úroveň po všech stránkách. Hodnotíme, že kontinuálně probíhá údržba/renovace lázní, byť je to za plného provozu a tedy za cenu jistého odiskomfortu pobytu.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Spa Resort Libverda - Hotel Nový Dům odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, děkujeme za Vaše milé hodnocení pobytu :). Doufáme, že Vás budeme moci v našich lázních opět přivítat.
S pozdravem
Tým Spa Resortu Libverda

Anonym

jednotlivec, 8.10.2023

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Vše bylo ok, jen s mírnými připomínkami.

  • Líbilo se nám vlastně jinak vše, máme to tam rády, byly jsme tu poněkolikáté.

  • Např. dlouhé čekání na výtah, ale to asi jinak nejde. A např. umístění některých věcí v koupelně, ale třeba pro někoho nepodstatné... pro menší postavy a osoby s hendikepem nedosažitelné ručníky, sprcha... měla jsem tam takto postiženou sestru. Já jsem jí došla pomoci, ale kdyby byl někdo úplně sám....

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Václav Pos

dospělý pár, 8.10.2023

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Byli jsme v těchto lázní potřetí na týdenním pobytu, Jako vždy spokojeni. Příjemný personál, dobré služby. Recepce nám vyšla s požadavkem na pokoj - výhled do areálu i parkováním pro invalidy ZTP.

  • Vynikající atmosféra v celém areálu. Klienti i personál se při potkání pozdraví a popřejí pěkný den. Nelze srovnávat s atmosférou velkých lázní kde je to spíše " fabrika". V léčebné části nezkracují čas procedur jako v "lázeňském trojúhelníku"

  • byli jsme spokojeni, stravovací část díky růstu cen se maximálně snaží. Růst cen bohužel ovlivňuje nejen soukromou část obyvatelstva, ale i lázeňství

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

JOSEF PROCHÁZKA

dospělý pár, 3.10.2023

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Dobrý den, byli jsme spokojeni.

  • Schůdky do vířivky jsou moc kolmé, velmi špatně se leze dovnitř.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Josef Míl ,Milada Mílová

ostatní, 29.9.2023

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Celková spokojenost. Na pokoji by byla vhodná alespoň malá lednička. Strava by mohla být trochu pestřejší.

  • Uvedli jsme výše.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Anonym

dospělý pár, 26.9.2023

Vysočina

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Mikuláš Říha

dospělý pár, 25.9.2023

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Byli jsme příjemně překvapeni aktuálními změnami ve vybavení, parametry samotné lázeňské péče.

  • Nová zařízení koupelí, bazén, atd.

  • Lázně musí trochu také dohánět určité rezervy v infrastruktuře obce.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 25.9.2023

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
84 %
  • absolutní absence kultury a příšerná kuchyně

  • přírod a okolí a procedury

  • příšerné jídlo

Personál
10
Služby
4
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Miroslava Hanová

jednotlivec, 21.9.2023

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Přístup všech zaměstnanců příjemný, všichni ochotně poradí

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Pavel Verner

dospělý pár, 19.9.2023

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
84 %
  • počet a programování výtahů Jeden do suterénu, druhý ne. Stoupání po schodech se zavazadlem a holemi dost dobře nejde. Proč není asistent, který by pomohl?

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Petr Svoboda

dospělý pár, 18.9.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Příjemné prostředí i úsměvy pracovníků u objednaných služeb. Bylo to skutečně - i když krátké - prima odpočinutí :-)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Hana Lágnerová

17.9.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Velmi slabý signál na internet.

Personál
10
Služby
10
Čistota
6
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

jitka lisova

skupina přátel, 17.9.2023

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Všechno bylo super,jenom mi chyběla malá chladnička v jinak krásném pokoji.

  • přístup od lékařů až po personál.Milý,vstřístný.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Vlasta Tanečkova

16.9.2023

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Dne 28.8. měla se konat přednáška od 19. 00 hodin . Čekala jsem spolu s dalšími třemi zájemci v daný čas. Přednášející nepřišla . Bylo nám řečeno, že odešla domů, protože usoudila, že je málo zájemců .

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jaroslav Novotný

dospělý pár, 11.9.2023

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Alena Roubalová, Karel Roubal

dospělý pár, 10.9.2023

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Jako hosté jsme v hotelu Nový dům již potřetí v odstupu půl roku. Se vším jsme spokojeni. Jídlo, klid, pořádek okolí,parku.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Frntišek Antoň

dospělý pár, 3.9.2023

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 29.8.2023

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Krajina

  • Nic

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Jaroslav Chlouba

dospělý pár, 28.8.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Nadmíru spokojeni po všech stránkách.Prostředí,ubytování,strava a především všeobecně ochotný a vstřícný personál na všech postech. Jeden z nejhezčích našich krátkodobých pobytů vůbec.Díky!

  • Skvělé procedury,gastronomie,prostředí.

  • Nepokračující rekonstrukce středu lázní...

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Marcela Hladíková

jednotlivec, 27.8.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10