+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Spa Resort Libverda - Hotel Nový Dům Recenze

Hodnocení hotelu

90%
Perfektní

dle 873 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    93%
  • Čistota

    94%
  • Vybavení

    91%
  • Pohodlí

    86%
  • Poměr cena/kvalita

    87%
Zobrazit recenze, které napsal:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 5.11.2017

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
0 %
  • Dopředu jsem si přečetla hodnocení ostatních klientů a tak jsem věděla co mohu očekávat - byla jsem spokojená

  • Na snídani bych uvítala něco mimořádnějšího co doma nemám - lívaneček, omeletku, paštiku, originálnější pomazánky. Ale nejvíc mi vadily těžké vstupní dveře se kterými se potýkali pacienti s berlemi!!!!!

Personál
0
Služby
0
Čistota
0
Pohodlí
0
Cena/kvalita
0

Anonym

jednotlivec, 29.8.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
32 %

(bez textového hodnocení)

Personál
4
Služby
2
Čistota
4
Pohodlí
2
Cena/kvalita
4

Karel Moravec

jednotlivec, 12.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
32 %
  • Celkově velké zklamání,velké rozdíly mezi jednotlivými úseky-např.podvodní masáže skvělé,čisté.Byli jsme samoplátci,přesto byl velký problém sladit časy procedur. Aby nebyl rozbitý celý den/to např.znemožňuje účast v nabízených výletních akcích/.Velké rozdíly mezi přístupem personálu-v lázeňské části většinou ochotný,hygiena však velmi špatná,podílí se na ní velké množství klientů,které se prostě nedá časově zvládnout/v budově uhličitých koupelí vládl chaos,personál nedokáže zvládnout množství lidí,které přichází.Odráží se to na hygieně a špatné péči-několikaminutový zábal do nesčetněkrát použité vlhké deky je opravdu jen pro otrlé.Nedostatečně doplňovaný bufet-kdo se opozdí,dostane pouze studené zbytky/studená polévka či omáčka bez masa.Pokud je bufet doplněn,pak pouze ostudnou náhražkou.Místo kynutých meruňkových knedlíků dán obyčejný přílohový houskový knedlík s marmeládou/?/.Bohužel i velmi špinavé ubrusy.

  • Hezké okolí, krajina a památky.

  • Nevhodné ubytování - nevyhovující sprcha, nízká lůžka a tvrdé, nepřizpůsobivé matrace / naprosto nevhodné pro klienty s nemocnou páteří a klouby/. Špinavé osušky a špína na dlažbě koupelny. Mezi klienty u uhličitých a vířivých koupelích nebyly řádně umyty vany,chybí asistence při vlezu a výlezu z vany,nikde není zvonek/pro případ nouze/.V Novém Domě se čeká na vířivou koupel na lavici,kde leží špinavé prádlo. U uhličitých koupelí chybí plachta,která omezuje vdechování plynu. Jídlo/bufet/ je teplé pouze při otevření jídelny,kdo se opozdí,dostane pouze studené a nevyhovující/omáčka bez masa apod. Čistota ubrusů katastrofická,při příjezdu/sobota/ byly velmi znečištěné,dokonce z obou stran-byly položené rubem nahoru.Vyměněny byly až po stížnosti ve středu.

Personál
4
Služby
4
Čistota
2
Pohodlí
3
Cena/kvalita
3

Anonym

jednotlivec, 2.10.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
36 %
  • Při poledních procedurách nebyl výběr jídel, některá chyběla už v 13 hodin. Na pokoji nebyla lednička, přestože v jiných domech byla. Lednička nám byla nabídnuta za 30 Kč na den, ale při placení nám byl účtován poplatek 35 Kč za den. U některých procedur nebyly dodrženy časové limity.

  • Krásná příroda.

  • Prohnilá promenáda.

Personál
4
Služby
2
Čistota
4
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4

Anonym

rodina s malými dětmi, 25.6.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
40 %
  • Velmi nepříjemná slečna na recepci, nepořádek v rezervacích, v procedůrách, v zálohách za klíče.

Personál
4
Služby
0
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
2

Ladislav Votýpka

dospělý pár, 4.1.2022

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
44 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
4
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
2

Radka Taclíková

skupina přátel, 6.5.2019

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
44 %

(bez textového hodnocení)

Personál
3
Služby
2
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Grunfeldova Jitka

jednotlivec, 6.8.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
45 %
  • Velmi arogantní zdr. sestra, veškerý zdr. personál se choval neprofesionálne

Personál
1
Služby
5
Čistota
7
Pohodlí
0
Cena/kvalita
5
Spa Resort Libverda - Hotel Nový Dům odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den paní Grunfeldová,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

Budeme se snažit zlepšit naše služby, aby se tyto situace už neopakovaly.

S pozdravem

Karolína Potenská
Sales Coordinator/Rezervace

Milan Armstark

jednotlivec, 7.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
46 %
  • Přístup personálu, často neochota, neinformovanost např. do kdy je vydávána večeře a po této době bez možnosti. Zmatky s ubytováním, tvrdý chléb na sobotní snídani. V 18.00 hod už bez výběru večeře. U večeře malý výběr nápojů.

Personál
5
Služby
3
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
3

Anonym

jednotlivec, 1.11.2021

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
48 %
  • Pokoje přetopené-suchý vzduch nedalo se dýchat. Strava hodně podprůměrná. Při příjezdu platíte parkovné! Ale místo na zaparkování musíte hledat, pokud máte štěstí najdete, jelikož placená místa jaksi nefungují a není nikdo, kdo by dal věci do pořádku. Hotelový personál tápe. Celkový dojem ovšem zvedá umístění lázní v oblasti Jizerských hor a lázeňský personál.

  • lokalita, personál lázeňských služeb příjemný, ochotný.

  • gastro a hotelové služby

Personál
4
Služby
4
Čistota
8
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4

Anonym

skupina přátel, 20.9.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
48 %
  • Dobrý den, Lázně Libverda jako místo se nám velmi líbilo. Ale bohužel jsme se celá skupina (4 osoby) shodli, že za tyto peníze bychom si představovali vyšší kvalitu služeb. Vše působí tak nějak nedotaženě. Bylo znát, že chybí personál (především v jídelně).

  • Okolí, příroda a možnosti výletů. Příjemné pracovnice na recepci. Útulná a hezká kolonáda (na mnoha místech by jí však prospěla rekonstrukce fasád apod). Na pokoji je zvlášť koupelna a wc. Výhled z pokoje, velký balkon.

  • Bez náhrady a vysvětlení nám nebyla poskytnutá pitná kúra (součást balíčku). Po reklamaci na recepci nám bylo řečeno, že se rozbilo čerpadlo pramene. Tomu rozumím, ale i toto by se přece dalo nějak provizorně kompenzovat "něčím" (jiná mineráka v láhvích?). V šatně v oddělení vodoléčby projdou klienti v botech tam, kde jiní klienti chodí naboso. Samotné procedury (na vodoléčbě) jsou zde příjemné, ale oddělení působí celkově dost předpotopně, což je škoda. V jídelně personál nestíhal doplňovat nádobí, některé chody atd. Chyběly malé hrnky na kávu. Výběr jídla byl poměrně úzký.

Personál
4
Služby
4
Čistota
8
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4

Lenka Reichelová

ostatní, 23.11.2022

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Prosím nenabízejte tyto služby imobilním klientům jako bezbariérové, Pokoje jsou malé, vozík se nedostane na toaletu, v budově je jen jeden výtah, který je velice vytížen. Klient na vozíku s asistentem se nedostane na koupele, do van, absolutně nepřipravení pracovníci. V okolí vše do kopce, cesty neupravené pro vozíčkáře. Kolonáda kamínková, po kterých též vozík nejede. Stravování bylo luxusní, což kompenzovalo vzdálenost od bydlení. S pozdravem Reichelová Lenka

  • jídlo , ochota personálu v jídelně čistota pokoje

  • bariery při každém kroku

Personál
4
Služby
2
Čistota
10
Pohodlí
2
Cena/kvalita
8

jiří tylčer

dospělý pár, 9.7.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Po negativních zkušenostech s personálem na recepci byl pak dojem z pokoje pozitivním překvapením.

  • Personál recepce a personál jídelny Ostrava naprosto pod standardem dnešní doby, čiší z nich, že je zákazníci obtěžují. Nejde o jednotlivce, celkový dojem je z kontaktu se čtyřmi osobami. Proč mi recepce nemůže vydat klíč "už" v 13.35, ale až ve 14:00 mi připadá spíš jako buzerace. než jako nezbytnost. Nevěřím, že pokoj ještě nebyl připraven. Zálohu na klíč 200 Kč jsem za posledních 20 let neplatil ani v ČR, ani jinde, a to spávám po hotelích několikrát za měsíc a zkušenost mám možná z 50ti zemí. Speciální poplatek za parkování pro hosty také není až tak obvyklý. Cena za dvoulůžák skoro 1600 Kč mi připadá dost vysoká na to, abych byl nucen po sobě po snídani uklízet nádobí.

Personál
2
Služby
6
Čistota
9
Pohodlí
6
Cena/kvalita
3

Herzinger Jaroslav

jednotlivec, 3.1.2020

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
54 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
5
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Anonym

jednotlivec, 30.5.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Nelibilo se nàm, že nas nikdo neinformoval o zavřeni bazenu a přesto jsme ho měly v zaplacených službàch. Místo toho jsme bez omluvy a upozorněni dostaly whirpool a saunu .o viřivku na hodinu jsme nestály a saunu ani jedna ze zdravotních důvodů nepoužíváme.

Personál
6
Služby
2
Čistota
10
Pohodlí
2
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 19.4.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Krásné okolí, neustále informace v recepci, která zde pro nás byla 24hod.denne...

  • Nádherná příroda, ochotný personál,čistota v celém areálu..

  • Předem nám naplánované procedury. A když bychom si chtěli zaplatit cokoliv jiného nebyla téměř možnost vzhledem k plnosti lázní. Naštěstí někdo odpadl a mohli sme využít alespoň vyrivky a sauny. Jinak nic moc co bychom si bohužel přáli.

Personál
6
Služby
4
Čistota
8
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6

Pavel Žák

dospělý pár, 5.3.2022

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Hotel v rekonstrukci - je vidět, že už něco pamatuje. Na jídlo se musí chodit mimo budovu, na procedury také.

  • Okolní příroda je velké pozitivum. Nedaleká restaurace Valdštejn.

  • U večeře si Vás nikdo nevšimne, nic nenabídne. Na procedury se dochází mimo budovu, v zimě nic moc. V budově hotelu si nedáte ani kafe - leda z automatu :-(

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6

Anonym

skupina přátel, 26.7.2021

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Příroda a dobré podmínky pro pěší turistiku

  • absolutně špatná občanská vybavenost, je to možna směšné, ale ani pořádná cukrárna, která patří k lázním chyběla

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4

Miroslav Pech

jednotlivec, 23.9.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
56 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Josef Fišer

jednotlivec, 9.7.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Park

  • Kuchyně - nedostatečný výběr z jídel Pokoje - špatná vybavenost

Personál
10
Služby
5
Čistota
10
Pohodlí
1
Cena/kvalita
2