+420 222 539 539
Пн - Пт: 8am – 8pm Сб - Вс: 9am – 6pm

Spa Resort Libverda - Hotel Nový Dům Отзывы

рейтинг отеля

90%
идеальный

866 отзыва

How do we collect reviews?

  • Персонал

    93%
  • Чистота

    94%
  • Оборудование

    91%
  • Комфорт

    86%
  • Соотношение цена / качество

    87%
Показать отзывы от:
Сортировать по:
Показать:

Anonym

одинокий путешественник, 5.11.2017

Moravskoslezský kraj

  • Общий рейтинг
0 %
  • Dopředu jsem si přečetla hodnocení ostatních klientů a tak jsem věděla co mohu očekávat - byla jsem spokojená

  • Na snídani bych uvítala něco mimořádnějšího co doma nemám - lívaneček, omeletku, paštiku, originálnější pomazánky. Ale nejvíc mi vadily těžké vstupní dveře se kterými se potýkali pacienti s berlemi!!!!!

Персонал
0
Services
0
Чистота
0
Комфорт
0
Value/money
0

Anonym

одинокий путешественник, 29.8.2022

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
32 %

(without text rating)

Персонал
4
Services
2
Чистота
4
Комфорт
2
Value/money
4

Karel Moravec

одинокий путешественник, 12.11.2016

Čeština

  • Общий рейтинг
32 %
  • Celkově velké zklamání,velké rozdíly mezi jednotlivými úseky-např.podvodní masáže skvělé,čisté.Byli jsme samoplátci,přesto byl velký problém sladit časy procedur. Aby nebyl rozbitý celý den/to např.znemožňuje účast v nabízených výletních akcích/.Velké rozdíly mezi přístupem personálu-v lázeňské části většinou ochotný,hygiena však velmi špatná,podílí se na ní velké množství klientů,které se prostě nedá časově zvládnout/v budově uhličitých koupelí vládl chaos,personál nedokáže zvládnout množství lidí,které přichází.Odráží se to na hygieně a špatné péči-několikaminutový zábal do nesčetněkrát použité vlhké deky je opravdu jen pro otrlé.Nedostatečně doplňovaný bufet-kdo se opozdí,dostane pouze studené zbytky/studená polévka či omáčka bez masa.Pokud je bufet doplněn,pak pouze ostudnou náhražkou.Místo kynutých meruňkových knedlíků dán obyčejný přílohový houskový knedlík s marmeládou/?/.Bohužel i velmi špinavé ubrusy.

  • Hezké okolí, krajina a památky.

  • Nevhodné ubytování - nevyhovující sprcha, nízká lůžka a tvrdé, nepřizpůsobivé matrace / naprosto nevhodné pro klienty s nemocnou páteří a klouby/. Špinavé osušky a špína na dlažbě koupelny. Mezi klienty u uhličitých a vířivých koupelích nebyly řádně umyty vany,chybí asistence při vlezu a výlezu z vany,nikde není zvonek/pro případ nouze/.V Novém Domě se čeká na vířivou koupel na lavici,kde leží špinavé prádlo. U uhličitých koupelí chybí plachta,která omezuje vdechování plynu. Jídlo/bufet/ je teplé pouze při otevření jídelny,kdo se opozdí,dostane pouze studené a nevyhovující/omáčka bez masa apod. Čistota ubrusů katastrofická,při příjezdu/sobota/ byly velmi znečištěné,dokonce z obou stran-byly položené rubem nahoru.Vyměněny byly až po stížnosti ve středu.

Персонал
4
Services
4
Чистота
2
Комфорт
3
Value/money
3

Anonym

одинокий путешественник, 2.10.2022

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
36 %
  • Při poledních procedurách nebyl výběr jídel, některá chyběla už v 13 hodin. Na pokoji nebyla lednička, přestože v jiných domech byla. Lednička nám byla nabídnuta za 30 Kč na den, ale při placení nám byl účtován poplatek 35 Kč za den. U některých procedur nebyly dodrženy časové limity.

  • Krásná příroda.

  • Prohnilá promenáda.

Персонал
4
Services
2
Чистота
4
Комфорт
4
Value/money
4

Anonym

Семья с маленькими детьми, 25.6.2017

Česká republika

  • Общий рейтинг
40 %
  • Velmi nepříjemná slečna na recepci, nepořádek v rezervacích, v procedůrách, v zálohách za klíče.

Персонал
4
Services
0
Чистота
6
Комфорт
4
Value/money
2

Ladislav Votýpka

Пожилые пары, 4.1.2022

Liberecký kraj

  • Общий рейтинг
44 %

(without text rating)

Персонал
6
Services
4
Чистота
6
Комфорт
4
Value/money
2

Radka Taclíková

Группы друзей, 6.5.2019

Královéhradecký kraj

  • Общий рейтинг
44 %

(without text rating)

Персонал
3
Services
2
Чистота
7
Комфорт
5
Value/money
5

Grunfeldova Jitka

одинокий путешественник, 6.8.2018

Čeština

  • Общий рейтинг
45 %
  • Velmi arogantní zdr. sestra, veškerý zdr. personál se choval neprofesionálne

Персонал
1
Services
5
Чистота
7
Комфорт
0
Value/money
5
Spa Resort Libverda - Hotel Nový Dům ответил на этот отзыв.
Dobrý den paní Grunfeldová,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

Budeme se snažit zlepšit naše služby, aby se tyto situace už neopakovaly.

S pozdravem

Karolína Potenská
Sales Coordinator/Rezervace

Milan Armstark

одинокий путешественник, 7.11.2016

Čeština

  • Общий рейтинг
46 %
  • Přístup personálu, často neochota, neinformovanost např. do kdy je vydávána večeře a po této době bez možnosti. Zmatky s ubytováním, tvrdý chléb na sobotní snídani. V 18.00 hod už bez výběru večeře. U večeře malý výběr nápojů.

Персонал
5
Services
3
Чистота
7
Комфорт
5
Value/money
3

Anonym

одинокий путешественник, 1.11.2021

Ústecký kraj

  • Общий рейтинг
48 %
  • Pokoje přetopené-suchý vzduch nedalo se dýchat. Strava hodně podprůměrná. Při příjezdu platíte parkovné! Ale místo na zaparkování musíte hledat, pokud máte štěstí najdete, jelikož placená místa jaksi nefungují a není nikdo, kdo by dal věci do pořádku. Hotelový personál tápe. Celkový dojem ovšem zvedá umístění lázní v oblasti Jizerských hor a lázeňský personál.

  • lokalita, personál lázeňských služeb příjemný, ochotný.

  • gastro a hotelové služby

Персонал
4
Services
4
Чистота
8
Комфорт
4
Value/money
4

Anonym

Группы друзей, 20.9.2021

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
48 %
  • Dobrý den, Lázně Libverda jako místo se nám velmi líbilo. Ale bohužel jsme se celá skupina (4 osoby) shodli, že za tyto peníze bychom si představovali vyšší kvalitu služeb. Vše působí tak nějak nedotaženě. Bylo znát, že chybí personál (především v jídelně).

  • Okolí, příroda a možnosti výletů. Příjemné pracovnice na recepci. Útulná a hezká kolonáda (na mnoha místech by jí však prospěla rekonstrukce fasád apod). Na pokoji je zvlášť koupelna a wc. Výhled z pokoje, velký balkon.

  • Bez náhrady a vysvětlení nám nebyla poskytnutá pitná kúra (součást balíčku). Po reklamaci na recepci nám bylo řečeno, že se rozbilo čerpadlo pramene. Tomu rozumím, ale i toto by se přece dalo nějak provizorně kompenzovat "něčím" (jiná mineráka v láhvích?). V šatně v oddělení vodoléčby projdou klienti v botech tam, kde jiní klienti chodí naboso. Samotné procedury (na vodoléčbě) jsou zde příjemné, ale oddělení působí celkově dost předpotopně, což je škoda. V jídelně personál nestíhal doplňovat nádobí, některé chody atd. Chyběly malé hrnky na kávu. Výběr jídla byl poměrně úzký.

Персонал
4
Services
4
Чистота
8
Комфорт
4
Value/money
4

Lenka Reichelová

Другая группа, 23.11.2022

Ústecký kraj

  • Общий рейтинг
52 %
  • Prosím nenabízejte tyto služby imobilním klientům jako bezbariérové, Pokoje jsou malé, vozík se nedostane na toaletu, v budově je jen jeden výtah, který je velice vytížen. Klient na vozíku s asistentem se nedostane na koupele, do van, absolutně nepřipravení pracovníci. V okolí vše do kopce, cesty neupravené pro vozíčkáře. Kolonáda kamínková, po kterých též vozík nejede. Stravování bylo luxusní, což kompenzovalo vzdálenost od bydlení. S pozdravem Reichelová Lenka

  • jídlo , ochota personálu v jídelně čistota pokoje

  • bariery při každém kroku

Персонал
4
Services
2
Чистота
10
Комфорт
2
Value/money
8

jiří tylčer

Пожилые пары, 9.7.2015

Čeština

  • Общий рейтинг
52 %
  • Po negativních zkušenostech s personálem na recepci byl pak dojem z pokoje pozitivním překvapením.

  • Personál recepce a personál jídelny Ostrava naprosto pod standardem dnešní doby, čiší z nich, že je zákazníci obtěžují. Nejde o jednotlivce, celkový dojem je z kontaktu se čtyřmi osobami. Proč mi recepce nemůže vydat klíč "už" v 13.35, ale až ve 14:00 mi připadá spíš jako buzerace. než jako nezbytnost. Nevěřím, že pokoj ještě nebyl připraven. Zálohu na klíč 200 Kč jsem za posledních 20 let neplatil ani v ČR, ani jinde, a to spávám po hotelích několikrát za měsíc a zkušenost mám možná z 50ti zemí. Speciální poplatek za parkování pro hosty také není až tak obvyklý. Cena za dvoulůžák skoro 1600 Kč mi připadá dost vysoká na to, abych byl nucen po sobě po snídani uklízet nádobí.

Персонал
2
Services
6
Чистота
9
Комфорт
6
Value/money
3

Herzinger Jaroslav

одинокий путешественник, 3.1.2020

Ústecký kraj

  • Общий рейтинг
54 %

(without text rating)

Персонал
6
Services
6
Чистота
5
Комфорт
5
Value/money
5

Anonym

одинокий путешественник, 30.5.2022

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
56 %
  • Nelibilo se nàm, že nas nikdo neinformoval o zavřeni bazenu a přesto jsme ho měly v zaplacených službàch. Místo toho jsme bez omluvy a upozorněni dostaly whirpool a saunu .o viřivku na hodinu jsme nestály a saunu ani jedna ze zdravotních důvodů nepoužíváme.

Персонал
6
Services
2
Чистота
10
Комфорт
2
Value/money
8

Anonym

одинокий путешественник, 19.4.2022

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
56 %
  • Krásné okolí, neustále informace v recepci, která zde pro nás byla 24hod.denne...

  • Nádherná příroda, ochotný personál,čistota v celém areálu..

  • Předem nám naplánované procedury. A když bychom si chtěli zaplatit cokoliv jiného nebyla téměř možnost vzhledem k plnosti lázní. Naštěstí někdo odpadl a mohli sme využít alespoň vyrivky a sauny. Jinak nic moc co bychom si bohužel přáli.

Персонал
6
Services
4
Чистота
8
Комфорт
4
Value/money
6

Pavel Žák

Пожилые пары, 5.3.2022

Středočeský kraj

  • Общий рейтинг
56 %
  • Hotel v rekonstrukci - je vidět, že už něco pamatuje. Na jídlo se musí chodit mimo budovu, na procedury také.

  • Okolní příroda je velké pozitivum. Nedaleká restaurace Valdštejn.

  • U večeře si Vás nikdo nevšimne, nic nenabídne. Na procedury se dochází mimo budovu, v zimě nic moc. V budově hotelu si nedáte ani kafe - leda z automatu :-(

Персонал
6
Services
6
Чистота
6
Комфорт
4
Value/money
6

Anonym

Группы друзей, 26.7.2021

Královéhradecký kraj

  • Общий рейтинг
56 %
  • Příroda a dobré podmínky pro pěší turistiku

  • absolutně špatná občanská vybavenost, je to možna směšné, ale ani pořádná cukrárna, která patří k lázním chyběla

Персонал
6
Services
6
Чистота
6
Комфорт
6
Value/money
4

Miroslav Pech

одинокий путешественник, 23.9.2018

Čeština

  • Общий рейтинг
56 %

(without text rating)

Персонал
6
Services
6
Чистота
6
Комфорт
5
Value/money
5

Josef Fišer

одинокий путешественник, 9.7.2017

Čeština

  • Общий рейтинг
56 %
  • Park

  • Kuchyně - nedostatečný výběr z jídel Pokoje - špatná vybavenost

Персонал
10
Services
5
Чистота
10
Комфорт
1
Value/money
2