+420 222 539 539
Mon - Fri: 8am – 8pm Sat - Sun: 9am – 4pm

Spa Resort Libverda - Hotel Nový Dům Reviews

Hotel ratings

90%
Perfect

by 872 reviews

How do we collect reviews?

  • Staff

    93%
  • Cleanliness

    94%
  • Equipment

    91%
  • Comfort

    86%
  • Value for money

    87%
Show reviews written by:
Sort by:
Show:

Anonym

single traveler, 5.11.2017

Moravskoslezský kraj

  • Overall rating
0 %
  • Dopředu jsem si přečetla hodnocení ostatních klientů a tak jsem věděla co mohu očekávat - byla jsem spokojená

  • Na snídani bych uvítala něco mimořádnějšího co doma nemám - lívaneček, omeletku, paštiku, originálnější pomazánky. Ale nejvíc mi vadily těžké vstupní dveře se kterými se potýkali pacienti s berlemi!!!!!

Personnel
0
Services
0
Cleanliness
0
Comfort
0
Value/money
0

Anonym

single traveler, 29.8.2022

Hl.m.Praha

  • Overall rating
32 %

(without text rating)

Personnel
4
Services
2
Cleanliness
4
Comfort
2
Value/money
4

Karel Moravec

single traveler, 12.11.2016

Čeština

  • Overall rating
32 %
  • Celkově velké zklamání,velké rozdíly mezi jednotlivými úseky-např.podvodní masáže skvělé,čisté.Byli jsme samoplátci,přesto byl velký problém sladit časy procedur. Aby nebyl rozbitý celý den/to např.znemožňuje účast v nabízených výletních akcích/.Velké rozdíly mezi přístupem personálu-v lázeňské části většinou ochotný,hygiena však velmi špatná,podílí se na ní velké množství klientů,které se prostě nedá časově zvládnout/v budově uhličitých koupelí vládl chaos,personál nedokáže zvládnout množství lidí,které přichází.Odráží se to na hygieně a špatné péči-několikaminutový zábal do nesčetněkrát použité vlhké deky je opravdu jen pro otrlé.Nedostatečně doplňovaný bufet-kdo se opozdí,dostane pouze studené zbytky/studená polévka či omáčka bez masa.Pokud je bufet doplněn,pak pouze ostudnou náhražkou.Místo kynutých meruňkových knedlíků dán obyčejný přílohový houskový knedlík s marmeládou/?/.Bohužel i velmi špinavé ubrusy.

  • Hezké okolí, krajina a památky.

  • Nevhodné ubytování - nevyhovující sprcha, nízká lůžka a tvrdé, nepřizpůsobivé matrace / naprosto nevhodné pro klienty s nemocnou páteří a klouby/. Špinavé osušky a špína na dlažbě koupelny. Mezi klienty u uhličitých a vířivých koupelích nebyly řádně umyty vany,chybí asistence při vlezu a výlezu z vany,nikde není zvonek/pro případ nouze/.V Novém Domě se čeká na vířivou koupel na lavici,kde leží špinavé prádlo. U uhličitých koupelí chybí plachta,která omezuje vdechování plynu. Jídlo/bufet/ je teplé pouze při otevření jídelny,kdo se opozdí,dostane pouze studené a nevyhovující/omáčka bez masa apod. Čistota ubrusů katastrofická,při příjezdu/sobota/ byly velmi znečištěné,dokonce z obou stran-byly položené rubem nahoru.Vyměněny byly až po stížnosti ve středu.

Personnel
4
Services
4
Cleanliness
2
Comfort
3
Value/money
3

Anonym

single traveler, 2.10.2022

Hl.m.Praha

  • Overall rating
36 %
  • Při poledních procedurách nebyl výběr jídel, některá chyběla už v 13 hodin. Na pokoji nebyla lednička, přestože v jiných domech byla. Lednička nám byla nabídnuta za 30 Kč na den, ale při placení nám byl účtován poplatek 35 Kč za den. U některých procedur nebyly dodrženy časové limity.

  • Krásná příroda.

  • Prohnilá promenáda.

Personnel
4
Services
2
Cleanliness
4
Comfort
4
Value/money
4

Anonym

family with young children, 25.6.2017

Česká republika

  • Overall rating
40 %
  • Velmi nepříjemná slečna na recepci, nepořádek v rezervacích, v procedůrách, v zálohách za klíče.

Personnel
4
Services
0
Cleanliness
6
Comfort
4
Value/money
2

Ladislav Votýpka

mature couple, 4.1.2022

Liberecký kraj

  • Overall rating
44 %

(without text rating)

Personnel
6
Services
4
Cleanliness
6
Comfort
4
Value/money
2

Radka Taclíková

group of friends, 6.5.2019

Královéhradecký kraj

  • Overall rating
44 %

(without text rating)

Personnel
3
Services
2
Cleanliness
7
Comfort
5
Value/money
5

Grunfeldova Jitka

single traveler, 6.8.2018

Čeština

  • Overall rating
45 %
  • Velmi arogantní zdr. sestra, veškerý zdr. personál se choval neprofesionálne

Personnel
1
Services
5
Cleanliness
7
Comfort
0
Value/money
5
Spa Resort Libverda - Hotel Nový Dům replied to this review.
Dobrý den paní Grunfeldová,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

Budeme se snažit zlepšit naše služby, aby se tyto situace už neopakovaly.

S pozdravem

Karolína Potenská
Sales Coordinator/Rezervace

Milan Armstark

single traveler, 7.11.2016

Čeština

  • Overall rating
46 %
  • Přístup personálu, často neochota, neinformovanost např. do kdy je vydávána večeře a po této době bez možnosti. Zmatky s ubytováním, tvrdý chléb na sobotní snídani. V 18.00 hod už bez výběru večeře. U večeře malý výběr nápojů.

Personnel
5
Services
3
Cleanliness
7
Comfort
5
Value/money
3

Anonym

single traveler, 1.11.2021

Ústecký kraj

  • Overall rating
48 %
  • Pokoje přetopené-suchý vzduch nedalo se dýchat. Strava hodně podprůměrná. Při příjezdu platíte parkovné! Ale místo na zaparkování musíte hledat, pokud máte štěstí najdete, jelikož placená místa jaksi nefungují a není nikdo, kdo by dal věci do pořádku. Hotelový personál tápe. Celkový dojem ovšem zvedá umístění lázní v oblasti Jizerských hor a lázeňský personál.

  • lokalita, personál lázeňských služeb příjemný, ochotný.

  • gastro a hotelové služby

Personnel
4
Services
4
Cleanliness
8
Comfort
4
Value/money
4

Anonym

group of friends, 20.9.2021

Hl.m.Praha

  • Overall rating
48 %
  • Dobrý den, Lázně Libverda jako místo se nám velmi líbilo. Ale bohužel jsme se celá skupina (4 osoby) shodli, že za tyto peníze bychom si představovali vyšší kvalitu služeb. Vše působí tak nějak nedotaženě. Bylo znát, že chybí personál (především v jídelně).

  • Okolí, příroda a možnosti výletů. Příjemné pracovnice na recepci. Útulná a hezká kolonáda (na mnoha místech by jí však prospěla rekonstrukce fasád apod). Na pokoji je zvlášť koupelna a wc. Výhled z pokoje, velký balkon.

  • Bez náhrady a vysvětlení nám nebyla poskytnutá pitná kúra (součást balíčku). Po reklamaci na recepci nám bylo řečeno, že se rozbilo čerpadlo pramene. Tomu rozumím, ale i toto by se přece dalo nějak provizorně kompenzovat "něčím" (jiná mineráka v láhvích?). V šatně v oddělení vodoléčby projdou klienti v botech tam, kde jiní klienti chodí naboso. Samotné procedury (na vodoléčbě) jsou zde příjemné, ale oddělení působí celkově dost předpotopně, což je škoda. V jídelně personál nestíhal doplňovat nádobí, některé chody atd. Chyběly malé hrnky na kávu. Výběr jídla byl poměrně úzký.

Personnel
4
Services
4
Cleanliness
8
Comfort
4
Value/money
4

Lenka Reichelová

other group, 23.11.2022

Ústecký kraj

  • Overall rating
52 %
  • Prosím nenabízejte tyto služby imobilním klientům jako bezbariérové, Pokoje jsou malé, vozík se nedostane na toaletu, v budově je jen jeden výtah, který je velice vytížen. Klient na vozíku s asistentem se nedostane na koupele, do van, absolutně nepřipravení pracovníci. V okolí vše do kopce, cesty neupravené pro vozíčkáře. Kolonáda kamínková, po kterých též vozík nejede. Stravování bylo luxusní, což kompenzovalo vzdálenost od bydlení. S pozdravem Reichelová Lenka

  • jídlo , ochota personálu v jídelně čistota pokoje

  • bariery při každém kroku

Personnel
4
Services
2
Cleanliness
10
Comfort
2
Value/money
8

jiří tylčer

mature couple, 9.7.2015

Čeština

  • Overall rating
52 %
  • Po negativních zkušenostech s personálem na recepci byl pak dojem z pokoje pozitivním překvapením.

  • Personál recepce a personál jídelny Ostrava naprosto pod standardem dnešní doby, čiší z nich, že je zákazníci obtěžují. Nejde o jednotlivce, celkový dojem je z kontaktu se čtyřmi osobami. Proč mi recepce nemůže vydat klíč "už" v 13.35, ale až ve 14:00 mi připadá spíš jako buzerace. než jako nezbytnost. Nevěřím, že pokoj ještě nebyl připraven. Zálohu na klíč 200 Kč jsem za posledních 20 let neplatil ani v ČR, ani jinde, a to spávám po hotelích několikrát za měsíc a zkušenost mám možná z 50ti zemí. Speciální poplatek za parkování pro hosty také není až tak obvyklý. Cena za dvoulůžák skoro 1600 Kč mi připadá dost vysoká na to, abych byl nucen po sobě po snídani uklízet nádobí.

Personnel
2
Services
6
Cleanliness
9
Comfort
6
Value/money
3

Herzinger Jaroslav

single traveler, 3.1.2020

Ústecký kraj

  • Overall rating
54 %

(without text rating)

Personnel
6
Services
6
Cleanliness
5
Comfort
5
Value/money
5

Anonym

single traveler, 30.5.2022

Hl.m.Praha

  • Overall rating
56 %
  • Nelibilo se nàm, že nas nikdo neinformoval o zavřeni bazenu a přesto jsme ho měly v zaplacených službàch. Místo toho jsme bez omluvy a upozorněni dostaly whirpool a saunu .o viřivku na hodinu jsme nestály a saunu ani jedna ze zdravotních důvodů nepoužíváme.

Personnel
6
Services
2
Cleanliness
10
Comfort
2
Value/money
8

Anonym

single traveler, 19.4.2022

Hl.m.Praha

  • Overall rating
56 %
  • Krásné okolí, neustále informace v recepci, která zde pro nás byla 24hod.denne...

  • Nádherná příroda, ochotný personál,čistota v celém areálu..

  • Předem nám naplánované procedury. A když bychom si chtěli zaplatit cokoliv jiného nebyla téměř možnost vzhledem k plnosti lázní. Naštěstí někdo odpadl a mohli sme využít alespoň vyrivky a sauny. Jinak nic moc co bychom si bohužel přáli.

Personnel
6
Services
4
Cleanliness
8
Comfort
4
Value/money
6

Pavel Žák

mature couple, 5.3.2022

Středočeský kraj

  • Overall rating
56 %
  • Hotel v rekonstrukci - je vidět, že už něco pamatuje. Na jídlo se musí chodit mimo budovu, na procedury také.

  • Okolní příroda je velké pozitivum. Nedaleká restaurace Valdštejn.

  • U večeře si Vás nikdo nevšimne, nic nenabídne. Na procedury se dochází mimo budovu, v zimě nic moc. V budově hotelu si nedáte ani kafe - leda z automatu :-(

Personnel
6
Services
6
Cleanliness
6
Comfort
4
Value/money
6

Anonym

group of friends, 26.7.2021

Královéhradecký kraj

  • Overall rating
56 %
  • Příroda a dobré podmínky pro pěší turistiku

  • absolutně špatná občanská vybavenost, je to možna směšné, ale ani pořádná cukrárna, která patří k lázním chyběla

Personnel
6
Services
6
Cleanliness
6
Comfort
6
Value/money
4

Miroslav Pech

single traveler, 23.9.2018

Čeština

  • Overall rating
56 %

(without text rating)

Personnel
6
Services
6
Cleanliness
6
Comfort
5
Value/money
5

Josef Fišer

single traveler, 9.7.2017

Čeština

  • Overall rating
56 %
  • Park

  • Kuchyně - nedostatečný výběr z jídel Pokoje - špatná vybavenost

Personnel
10
Services
5
Cleanliness
10
Comfort
1
Value/money
2